Projekt „More than Two Sides“ (MORE), koji se provodi uz potporu Erasmus+ programa, okuplja partnere iz Hrvatske, Njemačke i Austrije s ciljem osnaživanja mladih, nastavnica i nastavnika za aktivno i kritičko sudjelovanje u demokratskom društvu. Kao odgovor na sveprisutnu polarizaciju i emocionalne manipulacije na društvenim mrežama, projekt razvija praktične alate prilagođene školskom okruženju.
Glavne su teme projekta:
- uloga emocija u učenju o politici
- refleksija vlastitih vrijednosti i percepcija nastavnica/ka
- emocionalna komunikacija i manipulacija na društvenim mrežama
Projekt uključuje izradu praktičnih nastavnih materijala i alata za analizu polarizirajućeg i emocionalno nabijenog sadržaja, kao i edukaciju nastavnica/ka kako bi učinkovito odgovarali na izazove digitalnog okruženja. Kroz povezivanje emocija, društvenih mreža i građanskog odgoja, projekt „More than Two Sides“ (MORE) nastoji doprinijeti očuvanju demokratskih vrijednosti i jačanju kritičke svijesti među mladima.
Tijekom trogodišnje provedbe održat će se treninzi, sastanci te razni događaji na kojima će biti prikazan tijek projekta i postignuti rezultati. Završni rezultati uključuju višejezične priručnike, didaktičke preporuke te podizanje medijske pismenosti među mladima. Stoga će se kroz projekt izraditi priručnik za nastavnike/ce te u Osijeku provesti set radionica za nastavnike iz Austrije i Njemačke. Osim toga, izradit će se osam nastavnih jedinica namijenjene radu s učenicima.
Koordinator projekta je Institut für Didaktik der Demokratie Sveučilišta Leibniz u Hannoveru, Njemačka, a projektni partneri Nansen Dijalog Centar iz Osijeka, I. gimnazija, Osijek te Demokratiezentrum Wien, Austrija.
